Κόκκινο βελούδινο Smoothie

Κόκκινο βελούδινο Smoothie VEGAN

Κόκκινο βελούδινο Smoothie

Απίστευτα πλούσιο, κρεμώδες smoothie. Οι μπανάνες, τα παντζάρια και η σκόνη κακάο συνδυάζονται για να δημιουργήσουν αυτήν την γευστική vegan απόλαυση.

Χρόνος προετοιμασίας: 10 λεπτά

Ποσότητα: 2 μερίδες

ΥΛΙΚΑ

  • 2 ώριμες, κατεψυγμένες Μπανάνες
  • ⅓ φλιτζάνι ωμά Παντζάρια, κομμένα σε κύβους
  • 2 κ.σ. σκόνη Κακάο
  • 2 Χουρμάδες, χωρίς το κουκούτσι
  • ¾ φλιτζάνι Γάλα Αμυγδάλου ή Καρύδας
  • ½ κ.γ. εκχύλισμα Βανίλιας
Κόκκινο βελούδινο Smoothie ΒΙΓΚΑΝ

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  • Προσθέτουμε όλα τα συστατικά σε ένα μπλέντερ υψηλής ταχύτητας και αναμιγνύουμε μέχρι να γίνει κρεμώδες και λείο, προσθέτοντας περισσότερο γάλα αμυγδάλου ή καρύδας, αν απαιτείται.
  • Δοκιμάζουμε και προσαρμόζουμε τη γεύση ανάλογα, προσθέτοντας περισσότερους χουρμάδες για γλυκύτητα, παντζάρια για γήινη γεύση / πιο έντονο χρώμα ή σκόνη κακάο για πλούσια γεύση σοκολάτας.
  • Σερβίρουμε αμέσως.
  • Απολαμβάνουμε όπως είναι ή με σαντιγί καρύδας από πάνω.
  • Διατηρείται στην κατάψυξη έως και 2 εβδομάδες. Καλύτερα όμως να το πιείτε όταν είναι φρέσκο.

Θρεπτική Αξία Smoothie

Παντζάρια

ΠΑΝΤΖΑΡΙ ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ_ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ

Τα παντζάρια είναι μια μοναδική πηγή φυτοθρεπτικών συστατικών που ονομάζονται βεταλίνες, οι οποίες παρέχουν αντιοξειδωτική, αντιφλεγμονώδη και αποτοξικοποιητική υποστήριξη.
Τα παντζάρια είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή φυλλικού οξέος και μια πολύ καλή πηγή μαγγανίου, καλίου και χαλκού. Είναι επίσης μια καλή πηγή φυτικών ινών, μαγνησίου, φωσφόρου, βιταμίνης C, σιδήρου και βιταμίνης Β6.
Τέλος, τα παντζάρια περιέχουν ισχυρές θρεπτικές ενώσεις που βοηθούν στην προστασία από καρδιακές παθήσεις, γενετικές ανωμαλίες και ορισμένους καρκίνους, όπως τον καρκίνο του παχέος εντέρου

Μπανάνες

Smoothie Μήλο Μπανάνα Κανέλα_vegan μπανάνα

Ένα από τα πλέον θρεπτικά φρούτα, αφού περιέχει σχεδόν τα πάντα: ­­ ίνες, αντιοξειδωτικά στοιχεία, βιταμίνες Β χρήσιμες για τον μεταβολισμό, βιταμίνη Ε, ασβέστιο, σελήνιο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο και φώσφορο.

Η κατανάλωση μπανάνας μετά από προπόνηση συντελεί στην ανάπλαση των μυών, ενώ επηρεάζει θετικά και την διάθεση μας. Η βιταμίνη C που περιέχει, συμβάλλει στην αποφυγή ανάπτυξης ελεύθερων ριζών και στην μείωση εκφυλισμού των κυττάρων.

Μελέτες έχουν αποδείξει, ότι εάν συμπεριλάβουμε μια μέτρια μπανάνα στο πρωινό μας, ενισχύεται η δύναμη του εγκεφάλου και της μνήμης. Αυτό συμβαίνει λόγω της τρυπτοφάνης, ενός αμινοξέος, το οποίο παίζει σημαντικό ρόλο στην λειτουργία του εγκεφάλου, βοηθάει στην διαδικασία της μάθησης και μειώνει τις περιπτώσεις διάσπασης προσοχής.

Ο καλύτερος τρόπος για να μειωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων και ταυτόχρονα να βελτιωθεί η υγεία της καρδιάς, είναι με την ενίσχυση των ποσοστών του καλίου στη διατροφή μας και την μείωση του νατρίου. Γι’ αυτόν τον λόγο, η μπανάνα είναι το κατάλληλο φρούτο για να επιλέξετε.

Επιπλέον, περιέχει φυτικές ίνες, βιταμίνη C και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες υποστηρίζουν την καλύτερη λειτουργία της καρδιάς. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά τα οφέλη την κατανάλωσης μπανάνας προλαμβάνει τον διαβήτη, μειώνει την αρτηριακή πίεση, συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, αποτρέπει από την κατάθλιψη, εξομαλύνει το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο.

Ο παχύς φλοιός καθιστά τον καρπό απολύτως καθαρό και ασφαλή. Είναι πιο ωφέλιμες όταν έχουν ωριμάσει.

Χουρμάδες

Smoothie-με-Ροδάκινο-και-Βρώμη_χουρμάς vegan

Οι χουρμάδες είναι απαλλαγμένοι από χοληστερόλη και περιέχουν πολύ χαμηλά λιπαρά. Επίσης είναι πλούσιοι σε βιταμίνες και μέταλλα.

Αποτελούν πλούσια πηγή πρωτεϊνών, φυτικών ινών και βιταμίνης Β1, Β2, Β3 και Β5 μαζί με βιταμίνη Α1 και C.

Βοηθούν στη βελτίωση του πεπτικού συστήματος καθώς περιέχουν διαλυτές και αδιάλυτες ίνες και διαφορετικά είδη αμινοξέων.

Οι χουρμάδες είναι επιπλέον ενισχυτές ενέργειας καθώς περιέχουν φυσικά σάκχαρα όπως γλυκόζη, σακχαρόζη και φρουκτόζη.

Είναι πλούσιοι σε κάλιο και με ελάχιστο νάτριο. Αυτό βοηθά στη ρύθμιση ενός υγιούς νευρικού συστήματος. Έρευνες έχουν αποκαλύψει το γεγονός ότι η πρόσληψη καλίου μέχρι ένα βαθμό μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου. Οι χουρμάδες βοηθούν επίσης στη μείωση της LDL χοληστερόλης.

Οι χουρμάδες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο και είναι πολύ χρήσιμοι στη θεραπεία της αναιμίας.  Έχουν επίσης φθόριο που επιβραδύνει τη διαδικασία της τερηδόνας των δοντιών.

Βοηθούν τους ανθρώπους που υποφέρουν από δυσκοιλιότητα. Βοηθάνε επίσης στη βελτίωση της όρασης!

Κακάο

κακάο διατροφική αξία vegan smoothie

Έχουν υπάρξει πολλές μελέτες που συνδέουν το κακάο και τη μαύρη σοκολάτα με οφέλη για την υγεία. Το κακάο και η σοκολάτα περιέχουν μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών (φλαβοϊνών). Το κακάο και η μαύρη σοκολάτα μπορούν να μειώσουν την αρτηριακή πίεση και την ικανότητα του αίματος να πήξει, οπότε ο κίνδυνος εγκεφαλικού επεισοδίου και καρδιακών προσβολών μπορεί να μειωθεί. Επιπλέον, το κακάο περιέχει πολυφαινόλες (παρόμοιες με αυτές που υπάρχουν στο κρασί) με αντιοξειδωτικές ιδιότητες που είναι ευεργετικές για την υγεία.

Αυτές οι ενώσεις καλούνται φλαβονοειδή και περιλαμβάνουν κατεχίνες, επικικατίνες και προκυανδίνες. Τα αντιοξειδωτικά φλαβοϊνίδια βρίσκονται στα μη λιπαρά τμήματα του κόκκου κακάο. Το κακάο περιέχει επίσης θεοβρωμίνη ένα πολύ ήπιο διεγερτικό με ήπια διουρητική δράση (αυξάνει την παραγωγή ούρων).

Οι κόκκοι κακάο περιέχουν πολύ χαμηλή ποσότητα καφεΐνης, πολύ λιγότερη από αυτή που βρίσκεται σε ποτά καφέ, τσαγιού και κόλα. Επιπλέον, το κακάο έχει φαινυλαιθυλαμίνη, η οποία είναι ένα ελαφρύ αντικαταθλιπτικό και διεγερτικό παρόμοιο με τη ντοπαμίνη και την αδρεναλίνη. Το κακάο και η σοκολάτα μπορούν να αυξήσουν το επίπεδο σεροτονίνης στον εγκέφαλο. Τα επίπεδα σεροτονίνης συχνά μειώνονται σε άτομα με κατάθλιψη και σε άτομα που εμφανίζουν συμπτώματα PMS.

Οι κόκκοι κακάο είναι πλούσιοι σε πολλά βασικά μέταλλα, όπως το μαγνήσιο, το ασβέστιο, ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος, ο χαλκός, το κάλιο και το μαγγάνιο και σε βιταμίνες Α, Β1, Β2, Β3, C, Ε και παντοθενικό οξύ.

Γάλα αμυγδάλου

Smoothie Μήλο Μπανάνα Κανέλα_vegan γάλα αμυγδάλου

Το χωρίς προσθήκη ζάχαρης γάλα αμυγδάλου είναι η χαμηλότερη σε θερμίδες επιλογή στην αγορά φυτικών γαλάτων με μόλις 30 θερμίδες ανά φλιτζάνι αλλά στερείται πρωτεΐνης με μόνο 1 γραμμάριο ανά φλιτζάνι. Τα περισσότερα εμπλουτίζονται με ασβέστιο, κάλιο και βιταμίνες Α, D και Ε.

Περισσότερες Vegan Συνταγές

Vegan Διακοπές – Ξενοδοχείο Αρχοντικό Αγγέλου
Γουρουνάκια πριονίδι

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μενού
error: Content is protected !!