Τι συμβαίνει σταδιακά στο σώμα σας όταν αλλάξετε σε vegan διατροφή;

Τι συμβαίνει σταδιακά στο σώμα σας όταν υιοθετήσετε μια vegan διατροφή;

Ακούτε για όλα τα οφέλη που προσφέρει ο βιγκανισμός στην καλή διαβίωση των ζώων, το περιβάλλον και όλα τα οφέλη της vegan διατροφής για την υγεία, αλλά πώς επηρεάζει πραγματικά το σώμα σας;

Η απάντηση είναι ότι το επηρεάζει με πολλούς θαυμαστούς τρόπους!

Όσο ακολουθείτε μια ισορροπημένη, πλούσια σε θρεπτικά συστατικά vegan διατροφή, το σώμα και οι αισθήσεις σας θα βελτιωθούν δραστικά.

Γενικές αλλαγές

Πολλοί άνθρωποι γίνονται vegan όχι μόνο λόγω ιδεολογίας ή ηθικής, αλλά επειδή επιθυμούν την απώλεια βάρους. Ο αγώνας πολλών ανθρώπων με το βάρος προέρχεται από τις υπερβολικές θερμίδες σε πρωτεΐνες που συσσωρεύονται από το κρέας, γαλακτοκομικά, αλλά και τα σνακ. Κατανοούμε, ότι είναι συχνά δύσκολο να κρατηθείτε όταν παρακολουθείτε τηλεόραση ή είστε υπερβολικά αγχωμένοι από την ημέρα σας. Το καλό με την vegan διατροφή είναι ότι θα μειώσετε τα σνακ, εκτός εάν διατηρήσετε ένα σωρό vegan σνακ τριγύρω. Ένας ακόμη σημαντικός συντελεστής στην απώλεια βάρους, όταν ακολουθείτε μια vegan διατροφή, είναι ότι οι φυτικές πρωτεΐνες έχουν σημαντικά χαμηλότερες θερμίδες από τις ζωικές.

Ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα είναι ότι οι γευστικοί σας κάλυκες θα ενεργοποιηθούν με ένα τρόπο που δεν θα έχετε βιώσει ποτέ ως τώρα. Η επιστήμη επιβεβαιώνει αυτόν τον “μετασχηματισμό γεύσης”. Τα στοιχεία υποστηρίζουν την ιδέα ότι ακόμα κι αν διανύσετε μερικές εβδομάδες χωρίς πρόχειρο φαγητό και ζωικά προϊόντα με υψηλή περιεκτικότητα σε αλάτι, λίπος και ζάχαρη, τα γούστα σας αρχίζουν να αλλάζουν. Ακόμα και μετά από λίγες μόνο εβδομάδες, η ευαισθησία των γευστικών καλύκων σας μπορεί να αλλάξει.

Επιπλέον, πολλοί άνθρωποι αναφέρουν ότι χρειάζονται λιγότερο καφέ ή άλλα διεγερτικά σκευάσματα μετά τη μετάβαση σε vegan διατροφή. Η αυξημένη ενέργεια είναι το αποτέλεσμα μιας πιο υγιεινής διατροφής συνολικά.

Αναρωτιέστε πώς αλλάζει το σώμα σας από την πρώτη μέρα που αλλάζετε σε vegan διατροφή; Ας το αναλύσουμε:

Τις πρώτες εβδομάδες

Το πρώτο πράγμα που παρατηρούν οι άνθρωποι όταν ξεκινούν μια vegan διατροφή είναι μια ενεργειακή ώθηση που έρχεται με την αφαίρεση των επεξεργασμένων κρεάτων που έτρωγαν πριν. Η αντικατάσταση του κρέατος με φρούτα, λαχανικά και ξηρούς καρπούς αυξάνει τα επίπεδα βιταμινών, μετάλλων και φυτικών ινών και καθαρίζει το σώμα σας από τοξίνες που βρίσκονται στο κρέας και τα γαλακτοκομικά.

πως αλλάζει το σώμα με την vegan διατροφή

Μετά από μερικές εβδομάδες

Η λειτουργία του εντέρου σας μπορεί είτε να μετατοπιστεί προς ένα πιο κανονικό, υγιές μοτίβο ή μπορεί να αντιμετωπίσετε αύξηση φουσκώματος και χαλαρά κόπρανα. Αυτό οφείλεται στην αύξηση των ινών στη διατροφή σας από τα φρούτα και τα λαχανικά, αλλά μην ανησυχείτε, το σώμα σας θα το συνηθίσει σύντομα. Η αλλαγή μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση της ποικιλότητας των βακτηρίων στο παχύ έντερο που μπορεί να είναι ευεργετική για ολόκληρο το σύστημα.

Τρεις έως έξι μήνες αργότερα

Μετά από αρκετούς μήνες vegan διατροφής πολλοί άνθρωποι διαπιστώνουν ότι η αύξηση των φρούτων και λαχανικών και η μειωμένη μεταποιημένη τροφή μπορούν να βοηθήσουν την ακμή να καθαρίσει. Απλώς σιγουρευτείτε ότι παίρνετε συμπληρώματα βιταμίνης D και τρώτε πολλά εμπλουτισμένα τρόφιμα για να βεβαιωθείτε ότι τα επίπεδα βιταμίνης D δεν μειώνονται σε αυτό το σημείο.

Μετά από λίγους μήνες, μια ισορροπημένη βίγκαν διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλάτι και επεξεργασμένες τροφές μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικού επεισοδίου και στη μείωση του κινδύνου διαβήτη. Καθώς η πρόσληψη θρεπτικών συστατικών όπως ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος και το ασβέστιο μειώνεται σε μια vegan διατροφή, το σώμα μας βελτιώνεται στην απορρόφησή τους από το έντερο. Η προσαρμογή μπορεί να είναι αρκετή για να αποτρέψει ελλείψεις σε ορισμένα άτομα, αλλά όχι σε όλα, οπότε τα συμπληρώματα μπορούν να καλύψουν το έλλειμμα.

Έξι μήνες έως αρκετά χρόνια

Περίπου ένα χρόνο αφότου ακολουθείτε vegan διατροφή , τα αποθέματα βιταμίνης Β12 μπορεί να είναι χαμηλά. Αυτό μπορεί εύκολα να αποφευχθεί με την κατανάλωση τριών μερίδων εμπλουτισμένων τροφίμων την ημέρα ή με τη λήψη συμπληρωμάτων. Σε αυτό το σημείο το σώμα σας ευδοκιμεί από τα φυτικά θρεπτικά συστατικά και απολαμβάνει την ζωή χωρίς κρέας και μεταποιημένα τρόφιμα. Θα αισθάνεστε πιο υγιείς, το δέρμα σας θα λάμπει ξανά και το σώμα σας θα λειτουργεί όπως έπρεπε πάντα.

Εφόσον βεβαιωθείτε ότι τρώτε μια ισορροπημένη vegan διατροφή, με αρκετά απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, θα αποκομίζετε όλα τα οφέλη για την υγεία που την συνοδεύουν.

Μήπως ήρθε η ώρα να ακολουθήσετε την vegan διατροφή;

Το να γίνεται vegan μπορεί να είναι μια εκφοβιστική απόφαση και αυτό είναι κατανοητό. Γνωρίζοντας όμως τώρα όλα τα οφέλη, όχι μόνο για τα ζώα και το περιβάλλον, αλλά και το σώμα σας, μπορείτε να κάνετε το πρώτο βήμα στο ταξίδι βελτίωσης της υγείας σας.

Τα σούπερ μάρκετ και τα καταστήματα τροφίμων διευκολύνουν περισσότερο από ποτέ να απολαύσετε μια ποικίλη και συναρπαστική vegan διατροφή.

Ποτέ δεν ήταν πιο εύκολο να γίνετε vegan από τώρα, οπότε γιατί όχι να κάνετε αυτό το θαυμαστό δώρο στον εαυτό σας αυτή την χρονιά;

Alicia Silverstone: ο vegan γιος μου δεν έχει πάρει ποτέ αντιβιοτικά και ποτέ δεν είχε «ιατρική παρέμβαση»
Ποια είναι τα καλύτερα vegan σνακ ?

διαβάστε επίσης στο VeganWorld.gr

Μενού
error: Content is protected !!