Σοκολατένιο smoothie με μπανάνα, χουρμά και βούτυρο αμυγδάλου

Σοκολατένιο smoothie με μπανάνα, χουρμά και βούτυρο αμυγδάλου – μια μοναδική απόλαυση!

Σοκολατένιο-smoothie-με-μπανάνα

Ποσότητα: 1 μερίδα

ΥΛΙΚΑ

  • 1 ώριμη κατεψυγμένη μπανάνα
  • 1 κουταλάκι του γλυκού βούτυρο αμυγδάλου (ή φυστικοβούτυρο)
  • 2 κουταλιές σκόνη κακάο
  • 1 φλιτζάνι φυτικό γάλα
  • 1 χουρμά χωρίς το κουκούτσι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Ανακατέψτε στο μίξερ όλα τα υλικά, μέχρι να έχετε μια τέλεια κρεμώδη υφή. Σερβίρετε με σκόνη κακάο και νιφάδες σοκολάτας.

Θρεπτική Αξία Smoothie

Μπανάνες

Smoothie Μήλο Μπανάνα Κανέλα_vegan μπανάνα

Ένα από τα πλέον θρεπτικά φρούτα, αφού περιέχει σχεδόν τα πάντα: ­­ ίνες, αντιοξειδωτικά στοιχεία, βιταμίνες Β χρήσιμες για τον μεταβολισμό, βιταμίνη Ε, ασβέστιο, σελήνιο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο και φώσφορο. Ο παχύς φλοιός καθιστά τον καρπό απολύτως καθαρό και ασφαλή. Είναι πιο ωφέλιμες όταν έχουν ωριμάσει.

Βούτυρο αμυγδάλου

Smoothie Μήλο Μπανάνα Κανέλα_βούτυρο αμυγδάλου

Το βούτυρο αμυγδάλου είναι μια καλή πηγή υγιεινών μονοακόρεστων λιπαρών που χρειάζεται το σώμα μας. Αυτά τα λίπη σχετίζονται με τη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων. Η κατανάλωση αμυγδάλων προσφέρει αντιοξειδωτική δράση από τη βιταμίνη Ε και βοηθά στη μείωση της χοληστερόλης.

Γάλα αμυγδάλου

Smoothie Μήλο Μπανάνα Κανέλα_vegan γάλα αμυγδάλου

Το χωρίς προσθήκη ζάχαρης γάλα αμυγδάλου είναι η χαμηλότερη σε θερμίδες επιλογή στην αγορά φυτικών γαλάτων με μόλις 30 θερμίδες ανά φλιτζάνι αλλά στερείται πρωτεΐνης με μόνο 1 γραμμάριο ανά φλιτζάνι. Τα περισσότερα εμπλουτίζονται με ασβέστιο, κάλιο και βιταμίνες Α, D και Ε.

Χουρμάδες

Smoothie-με-Ροδάκινο-και-Βρώμη_χουρμάς vegan

Οι χουρμάδες είναι απαλλαγμένοι από χοληστερόλη και περιέχουν πολύ χαμηλά λιπαρά. Επίσης είναι πλούσιοι σε βιταμίνες και μέταλλα.

Αποτελούν πλούσια πηγή πρωτεϊνών, φυτικών ινών και βιταμίνης Β1, Β2, Β3 και Β5 μαζί με βιταμίνη Α1 και C.

Βοηθούν στη βελτίωση του πεπτικού συστήματος καθώς περιέχουν διαλυτές και αδιάλυτες ίνες και διαφορετικά είδη αμινοξέων.

Οι χουρμάδες είναι επιπλέον ενισχυτές ενέργειας καθώς περιέχουν φυσικά σάκχαρα όπως γλυκόζη, σακχαρόζη και φρουκτόζη.

Είναι πλούσιοι σε κάλιο και με ελάχιστο νάτριο. Αυτό βοηθά στη ρύθμιση ενός υγιούς νευρικού συστήματος. Έρευνες έχουν αποκαλύψει το γεγονός ότι η πρόσληψη καλίου μέχρι ένα βαθμό μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου. Οι χουρμάδες βοηθούν επίσης στη μείωση της LDL χοληστερόλης.

Οι χουρμάδες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο και είναι πολύ χρήσιμοι στη θεραπεία της αναιμίας.  Έχουν επίσης φθόριο που επιβραδύνει τη διαδικασία της τερηδόνας των δοντιών.

Βοηθούν τους ανθρώπους που υποφέρουν από δυσκοιλιότητα. Βοηθάνε επίσης στη βελτίωση της όρασης!

Κακάο

κακάο διατροφική αξία vegan smoothie

Έχουν υπάρξει πολλές μελέτες που συνδέουν το κακάο και τη μαύρη σοκολάτα με οφέλη για την υγεία. Το κακάο και η σοκολάτα περιέχουν μεγάλη ποσότητα αντιοξειδωτικών (φλαβοϊνών). Το κακάο και η μαύρη σοκολάτα μπορούν να μειώσουν την αρτηριακή πίεση και την ικανότητα του αίματος να πήξει, οπότε ο κίνδυνος εγκεφαλικού επεισοδίου και καρδιακών προσβολών μπορεί να μειωθεί. Επιπλέον, το κακάο περιέχει πολυφαινόλες (παρόμοιες με αυτές που υπάρχουν στο κρασί) με αντιοξειδωτικές ιδιότητες που είναι ευεργετικές για την υγεία.

Αυτές οι ενώσεις καλούνται φλαβονοειδή και περιλαμβάνουν κατεχίνες, επικικατίνες και προκυανδίνες. Τα αντιοξειδωτικά φλαβοϊνίδια βρίσκονται στα μη λιπαρά τμήματα του κόκκου κακάο. Το κακάο περιέχει επίσης θεοβρωμίνη ένα πολύ ήπιο διεγερτικό με ήπια διουρητική δράση (αυξάνει την παραγωγή ούρων).

Οι κόκκοι κακάο περιέχουν πολύ χαμηλή ποσότητα καφεΐνης, πολύ λιγότερη από αυτή που βρίσκεται σε ποτά καφέ, τσαγιού και κόλα. Επιπλέον, το κακάο έχει φαινυλαιθυλαμίνη, η οποία είναι ένα ελαφρύ αντικαταθλιπτικό και διεγερτικό παρόμοιο με τη ντοπαμίνη και την αδρεναλίνη. Το κακάο και η σοκολάτα μπορούν να αυξήσουν το επίπεδο σεροτονίνης στον εγκέφαλο. Τα επίπεδα σεροτονίνης συχνά μειώνονται σε άτομα με κατάθλιψη και σε άτομα που εμφανίζουν συμπτώματα PMS.

Οι κόκκοι κακάο είναι πλούσιοι σε πολλά βασικά μέταλλα, όπως το μαγνήσιο, το ασβέστιο, ο σίδηρος, ο ψευδάργυρος, ο χαλκός, το κάλιο και το μαγγάνιο και σε βιταμίνες Α, Β1, Β2, Β3, C, Ε και παντοθενικό οξύ.

Smoothie με Μήλο Καρότο και Πορτοκάλι
Αβοκάντο Τοστ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μενού
error: Content is protected !!