Βασικός Οδηγός για μια υγιεινή Vegan και Raw Vegan Διατροφή

Βασικός Οδηγός για μια υγιεινή Vegan κ Raw Vegan Διατροφή

Η μετάβαση σε μια vegan διατροφή μπορεί να φανεί αποθαρρυντική στην αρχή, ιδιαίτερα όταν υπάρχει τόσο μεγάλη παραπληροφόρηση γύρω από τις δίαιτες των vegan. Παρά το μύθο ότι οι δίαιτες των vegan δεν έχουν θρεπτικά συστατικά, μια καλά σχεδιασμένη vegan διατροφή είναι εξαιρετικά ευεργετική για την υγεία σας, υπό τον όρο ότι τρώτε μια ισορροπημένη διατροφή γεμάτη νόστιμα φυτικής προέλευσης τρόφιμα. Δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε ή τι χρειάζεται το σώμα σας? Ο εύχρηστος και πλήρης οδηγός μας θα σας δείξει τι χρειάζεται το σώμα σας για να αισθάνεται καλύτερα και να λαμβάνει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για βέλτιστη υγεία μέσω της vegan διατροφής.

Ακολουθήστε τα παρακάτω για να επιτευχθεί μια σωστή και ισορροπημένη vegan και raw vegan διατροφή:

Πρωτεΐνη

Κάσιους, Φιστίκια, Αμύγδαλα, Κολοκυθόσποροι, Λιναρόσποροι, Σπόροι Chia, Σπόροι Κάνναβης, Σπιρουλίνα, Όσπρια Με Ρύζι,  Κινόα, Ρεβύθια, Φακές, Μπρόκολο, Kale, Μανιτάρια.

Ίνες

Αχλάδια, Φράουλες, Μήλα, Σμέουρα, Μπανάνες, Blueberries, Blackberries, Αβοκάντο, Καρότα , Παντζάρια, Μπρόκολο, Λαχανάκια Βρυξελλών, Kale, Σπανάκι, Ντομάτες, Φακές, Φασόλια, Ρεβύθια, Κινόα, Βρώμη, Δημητριακά Ολικής Αλέσεως, Ζυμαρικά Ολικής Άλεσης, Καστανό Ρύζι, Ψωμί Ολικής Άλεσης, Αμύγδαλα, Σπόροι Chia, Καρύδα, Φιστίκια, Καρύδια, Ηλιόσποροι, Κολοκυθόσποροι, Γλυκοπατάτες, Πατάτες νέας σοδειάς με την φλούδα τους.

Βιταμίνη C

Ενισχύστε την απορρόφηση σιδήρου συμπεριλαμβάνοντας μια καλή πηγή σε κάθε γεύμα όπως Πορτοκάλια, Λεμόνια, Μπρόκολο, Λαχανάκια Βρυξελλών, Κουνουπίδι, Πράσινες και Κόκκινες Πιπεριές, Σπανάκι, Λάχανο, Γογγύλια και άλλα Φυλλώδη Λαχανικά, Γλυκές και Λευκές Πατάτες, Ντομάτες και Χυμός Ντομάτας.

Σίδηρος

Σταφίδες, Βερίκοκα, Σύκα, Φασόλια, Μπιζέλια, Φακές, Ενισχυμένα Δημητριακά Για Πρωινό, Δημητριακά Ολικής Αλέσεως, Κινόα, Ρύζι Καστανό, Λαχανικά Σκούρου Πράσινου Χρώματος, Λινέλαιο, Σπόροι Chia, Σπόροι Κάνναβης, Κάσιους, Κολοκυθόσποροι.

Ασβέστιο

Φυλλώδη Πράσινα Λαχανικά, Μπρόκολο, Τόφου, Tempeh, Ταχίνι, Αμύγδαλα, Μαύρα Φασόλια, Τρόφιμα Εμπλουτισμένα Με Ασβέστιο όπως Χυμοί Φρούτων, vegan Μπάρες Ενέργειας και Φυτικά Γάλατα.

Ωμέγα-3 λιπαρά

Σπόροι Chia, Σπόροι Κάνναβης, Λιναρόσποροι, Καρύδια, Edamame, Κόκκινα Φασόλια.

Βασικός_Οδηγός για μια υγιεινή Vegan & Raw Vegan Διατροφή
OSCARS 2020 PRE-PARTY θα σερβίρει ALL-VEGAN MENU
Μήπως δεν λαμβάνεις αρκετό Σίδηρο μέσω της Vegan Διατροφής σου?

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μενού
error: Content is protected !!