MEAT LOBBY κατηγορεί το BBC ότι κάνει προπαγάνδα για VEGAN CHRISTMAS

MEAT LOBBY επιτίθεται στο BBC ότι κάνει προπαγάνδα για VEGAN CHRISTMAS

Η National Farmers Union (NFU) της Βρετανίας με αφορμή μια γαλοπούλα γελοιογραφίας που φοράει ένα πουλόβερ που γράφει “I Love Vegans” σε μια νέα Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση του BBC, προκάλεσε την έντονη αντίδραση του λόμπι κρέατος στη Βρετανία.

Το διαφημιστικό που δημιούργησε το BBC για να προωθήσει τη χαρά των διακοπών των Χριστουγέννων, έχει προκαλέσει αντίδραση από την National Farmers Union (NFU) κρέατος του Ηνωμένου Βασιλείου. Το διαφημιστικό δίνει έμφαση στις διάφορες τάσεις του 2019 και περιλαμβάνει μια σκηνή με γαλοπούλα γελοιογραφίας που φοράει ένα πουλόβερ με την ένδειξη “I Love Vegans”, ενώ δείχνει έναν χάρτη του Ηνωμένου Βασιλείου με τρόφιμα χωρίς κρέας. Μια ομάδα από γαλοπούλες επευφημεί την γαλοπούλα με το πουλόβερ, ενώ ανακοινώνει ότι “λιγότερες γαλοπούλες από εμάς δέχτηκαν επίθεση φέτος”.

Λίγο μετά την εμφάνιση της διαφήμισης, το BBC έλαβε έντονη αρνητική κριτική από την NFU. “Είμαστε βαθύτατα προβληματισμένοι με το γεγονός ότι το BBC φαίνεται να έχει ξεκινήσει εκστρατεία προς μια χριστουγεννιάτικη vegan διατροφή μέσω της διαφήμισης”, δήλωσε ο αντιπρόεδρος της NFU Stuart Roberts στο The Telegraph. Ο εκπρόσωπος του BBC απάντησε ότι η διαφήμιση δεν αποτελεί προπαγάνδα και ότι “Οι γαλοπούλες γελοιογραφίας με ‘Go Vegan!’ t-shirts  προορίζονται να είναι κωμικές και παιχνιδιάρικες σύμφωνα με το ελαφρώς σουρεαλιστικό, γεμάτο ζωντάνια πνεύμα του διαφημιστικού, αντί να υποστηρίζουν ή να ενθαρρύνουν έναν vegan lifestyle”.

Αυτό με το οποίο πραγματικά απορούμε στο VW, δεν είναι η μετριοπαθής απάντηση του BBC, αλλά το θράσος του NFU που αναφέρει τη λέξη “εκστρατεία” όταν αυτό το κάνει επί σειρά δεκαετιών το λόμπι του κρέατος παγκοσμίως και αδιακρίτως. Επομένως το να παρουσιάζεις το vegan lifestyle που είναι επιθυμητό προς έναν καλύτερο κόσμο για όλους, είναι “εκστρατεία” ή “προπαγάνδα”, ενώ όταν διατηρείς το status quo του λόμπι του κρέατος, που εξυπηρετεί τα συμφέροντα των λίγων, τότε δεν είναι προπαγάνδα αλλά “φυσιολογικό”???

Τα καλά νέα είναι ότι πέρυσι, σχεδόν ένας στους πέντε Βρετανούς προτίμησε να μην έχει κρέας στο τραπέζι των Χριστουγέννων. Επίσης κατά τη διάρκεια της φετινής χριστουγεννιάτικης περιόδου, ο γίγαντας επίπλων IKEA θα προσφέρει αποκλειστικά γεύματα χωρίς κρέας στα καταστήματα της στο Ηνωμένο Βασίλειο.

11 πλήρεις φυτικές πρωτεΐνες που πρέπει να γνωρίζουν οι Vegan
Σαλάτα Κόκκινες Φακές, Καρότο, Μυρωδικά και σως με Ταχίνι

διαβάστε επίσης στο VeganWorld.gr

error: Content is protected !!