Amazon βοηθά τους καταναλωτές να επιλέξουν “cruelty-free” προϊόντα

Amazon βοηθά τους καταναλωτές να επιλέξουν “cruelty-free” προϊόντα

Αυτή την εβδομάδα, το νέο πρόγραμμα περιήγησης (web browser) Tribe σε συνεργασία με το Amazon ξεκίνησαν να βοηθούν τους αγοραστές στην επιλογή “cruelty-free” προϊόντων.

Το δωρεάν εργαλείο εμφανίζεται ως ένα μικρό πλαίσιο στη γωνία του προγράμματος περιήγησης, όταν κάποιος αγοραστής κάνει κλικ σε ένα στοιχείο στην πλατφόρμα αγορών amazon, εμφανίζοντας πληροφορίες σχετικά με τις δοκιμές σε ζώα από τον κατασκευαστή του προϊόντος.

Η νέα πλατφόρμα λειτουργεί αρχικά δοκιμαστικά (beta-testing) και βασίζεται σε πληροφορίες που παρέχονται από τον οργανισμό “People for the Ethical Treatment of Animals” (PETA), και “The Coalition for Consumer Information on Cosmetics” (CCIC), ο οποίος πιστοποιεί το λογότυπο Leaping Bunny , με σκοπό τον εντοπισμό εταιρειών που δοκιμάζουν σε ζώα τα προϊόντα τους μέσω επώδυνων πειραμάτων .

“Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να αγοράσουμε ένα προϊόν και αργότερα να ανακαλύψουμε ότι έχουν γίνει δοκιμές σε ζώα”, δήλωσε ο CEO της Tribe, Kim Pieper. “Η Tribe είναι μια εταιρεία με βάση τις αξίες, που επικεντρώνεται στην παροχή πληροφοριών στους καταναλωτές με τον απλούστερο τρόπο. Πιστεύουμε στην ενδυνάμωση των μικρών πράξεων για να δημιουργήσουμε πραγματική και ουσιαστική αλλαγή. ”

Εκτός από το να βοηθήσει τους καταναλωτές να κάνουν συμπονετικές επιλογές, η Tribe δημιουργήθηκε επίσης για να ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να εξαλείψουν τις επιβλαβείς πρακτικές. Η εταιρεία αναπτύσσει άλλα εργαλεία για να κατευθύνει τους αγοραστές προς τη συνειδητή κατανάλωση, όπως τη δημιουργία εναλλακτικών συστάσεων για προϊόντα που δεν είναι «cruelty-free». “Έχουμε σχέδια να αντιμετωπίσουμε τις εταιρικές πρακτικές, αλλά και πολλά άλλα θέματα που μας ενδιαφέρουν βαθιά προς μια βιώσιμη κοινωνία που σέβεται τα ζώα και τους καταναλωτές”, δήλωσε ο Kim Pieper.

IKEA goes Vegan στην Αγγλία
Vegan Πίτα Γύρος

διαβάστε επίσης στο VeganWorld.gr

error: Content is protected !!