Η Unilever επενδύει 85 εκατομμύρια ευρώ σε νέο κέντρο έρευνας για vegan τρόφιμα

Η Unilever επενδύει 85 εκατομμύρια ευρώ σε νέο κέντρο έρευνας για vegan τρόφιμα

Η Unilever, παγκόσμια εταιρεία τροφίμων, επένδυσε πρόσφατα 85 εκατομμύρια ευρό στο The Hive-ένα κέντρο καινοτομίας στο τομέα των τροφίμων, στην Ολλανδία. Στο The Hive, η Unilever σχεδιάζει να συνεργαστεί με ακαδημαϊκούς ερευνητές, νεοσύστατες επιχειρήσεις και άλλους εταίρους για την ανάπτυξη νέων προϊόντων, συμπεριλαμβανομένου του φυτικού κρέατος και της βιώσιμης συσκευασίας τροφίμων. Πρόσφατα δήλωσε ο CEO, Alan Jope ,”σύντομα θα μεταμορφωθεί δραματικά το παγκόσμιο σύστημα διατροφής. Χρειαζόμαστε μια θεμελιώδη μεταμόρφωση του συστήματος τροφίμων, εάν θέλουμε να τροφοδοτήσουμε περισσότερα από εννέα δισεκατομμύρια ανθρώπους με βιώσιμο και θρεπτικό τρόπο. Ο υποσιτισμός, η παχυσαρκία, η κλιματική αλλαγή και τα απόβλητα τροφίμων είναι θέματα που μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο εάν συνεργαστούμε για την επιτάχυνση της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Η δημιουργία ενός παγκόσμιου κέντρου έρευνας και ανάπτυξης στο Wageningen θα μας επιτρέψει να κάνουμε ακριβώς αυτό”.

Τα τελευταία χρόνια, η Unilever έχει προσθέσει στο χαρτοφυλάκιό της έναν αυξανόμενο αριθμό φυτικών προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων του vegan παγωτού Ben & Jerry’s, Breyers, Talenti και Magnum. Το 2018, η Unilever εξαγόρασε την εταιρία De Vegetarische Slager με έδρα την Ολλανδία (“Ο Χορτοφάγος Χασάπης”) και θα χρησιμοποιήσει μέρος της νέας επένδυσής της για την ανάπτυξη vegan fake-meat.

Η Unilever κατέχει πάνω από 400 επωνυμίες, με κύκλο εργασιών 53.7 δισ. Ευρώ το 2017 και δεκατρείς μάρκες με πωλήσεις άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ: Axe/Lynx, Dove, Omo, Heartbrand παγωτά, Hellmann’s, Knorr, Lipton, Lux, Magnum, Rexona/Degree, Sunsilk και Surf.

Ασφαλώς η Unilever επίσης παράγει πληθώρα non-vegan προϊόντων και εφαρμόζει πειράματα σε ζώα. Επομένως μερικώς μας χαροποιούν τα παραπάνω νέα, αλλά ελπίζουμε ότι τα vegan προϊόντα σύντομα θα κυριαρχήσουν και τα πειράματα θα τερματιστούν, όχι μόνο από την Unilever αλλά και τις υπόλοιπες 10 εταιρείες που κυριαρχούν στο τομέα των τροφίμων παγκοσμίως – Kraft, Coca-Cola, Nestle, P & G, Johnson & Johnson, Unilever, Pepsico, General Mills, Kellogg’s και Mars.

Pedigree και Whiskas αναπτύσσουν vegan τροφή για κατοικίδια για την αντιμετώπιση του περιβαλλοντικού προβλήματος
Beyond Meat λανσάρει το “Beyond Beef”, vegan κιμά, με περισσότερες πρωτεΐνες από το βόειο κρέας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μενού
error: Content is protected !!