Υποκατάστατα κρέατος: Η νέα κυρίαρχη τάση στη Γερμανία

Υποκατάστατα κρέατος: Η νέα κυρίαρχη τάση στη Γερμανία

Τα υποκατάστατα κρέατος προσφέρουν μια εναλλακτική λύση για τους Γερμανούς καταναλωτές που αγαπούν το κρέας , δίνοντάς τους τη δυνατότητα να διευκολύνουν μια μακροπρόθεσμη αλλαγή των καταναλωτικών τους συνηθειών.

Τόσο οι ίδιοι οι Γερμανοί καταναλωτές, όσο και άλλα έθνη, έχουν από καιρό θεωρήσει τη Γερμανία ως έθνος “κρεατοφάγων”. Πολλοί Γερμανοί εξακολουθούν να αισθάνονται ότι ένα γεύμα δεν είναι πλήρες, εάν δεν περιέχει κρέας. Πρόσφατα, ωστόσο, υπήρξαν πολλές διαφορετικές φωνές. Ο Christian Rauffus, διευθυντής στο Rügenwalder Mühle, ανακοίνωσε ότι το vegan λουκάνικο μπορεί να γίνει το “λουκάνικό του μέλλοντος”, όπως ανέφεραν αρκετές γερμανικές εφημερίδες, συμπεριλαμβανομένου του Lebensmittelzeitung.

υποκατάστατα κρέατος VEGANWORLD.GR

Vegan αλλαντικά

Σε απάντηση, ήδη από το Δεκέμβριο του 2014, η Rügenwalder Mühle, η οποία εκμεταλλεύεται την κληρονομιά της ως εταιρεία παραγωγής λουκάνικων, ξεκίνησε χορτοφαγικές εκδόσεις των αλλαντικών της μάρκας.

Και άλλες εταιρείες ακολούθησαν το παράδειγμα. Η Wiesenhof, ένας μεγάλος παίκτης πουλερικών στη Γερμανία, εισήγαγε για πρώτη φορά χορτοφαγικά προϊόντα και στη συνέχεια ανακοίνωσε την διανομή των πρώτων veggie προϊόντων της στο λιανικό εμπόριο. Ως συνέπεια αυτής της δραστηριότητας, τα υποκατάστατα κρέατος στη Γερμανία ανήλθαν σε 2,046 εκατ. Ευρώ το 2019, δείχνοντας μία ισχυρή τάση και μια σημαντική αύξηση του μεριδίου της αγοράς.

υποκατάστατα κρέατος VEGANWORLD

Αυτά τα νέα υποκατάστατα μοιάζουν πολύ με τα παραδοσιακά και παρουσιάζουν μια πραγματική εναλλακτική λύση, για τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν μια φέτα κρύο κρέας στο ψωμί τους, κυρίως για πρωινό ή δείπνο.

Παραδόξως, και άλλες γερμανικές εταιρείες που συνδέονται παραδοσιακά με την παρασκευή προϊόντων κρέατος, εισέρχονται τώρα στην αγορά των υποκατάστατων κρέατος. Οι εταιρείες αυτές υιοθέτησαν νέες πρακτικές και δημιούργησαν νέα vegan προϊόντα, υποκατάστατα κρέατος, λόγω της συνεχούς αύξησης του αριθμού vegan στη Γερμανία, αλλά και παγκοσμίως. Οι λόγοι που πολλοί σταματούν την κατανάλωση κρέατος και των υποπροϊόντων τους είναι πολλοί. Πρώτον, για λόγους υγείας πολλοί καταναλωτές είναι πια ιδιαίτερα επιφυλακτικοί, όσον αφορά την επίδραση του κρέατος – ιδιαίτερα του κόκκινου και του επεξεργασμένου κρέατος – στην υγεία τους. Δεύτερον, ορισμένοι μειώνουν την κατανάλωση κρέατος για ηθικούς λόγους, γεγονός που περιλαμβάνει, τόσο τις ανησυχίες για τις συνθήκες διαβίωσης των ζώων, όσο και τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της εντατικής καλλιέργειας ζωοτροφών και των αποβλήτων που δημιουργούν οι κτηνοτροφίες.

Τι αντίκτυπο θα έχουν αυτά τα νέα υποκατάστατα κρέατος στη γερμανική κατανάλωση κρέατος στο μέλλον?

Εξετάζοντας τη δυναμική της αγοράς, βλέπουμε ότι τα υποκατάστατα κρέατος αναπτύσσονται έντονα, εις βάρος του κρέατος.

υποκατάστατα κρέατος VEGANWORLD.GR

Έτσι, ενώ η ανάπτυξη για τα υποκατάστατα κρέατος αυτή τη στιγμή προέρχεται από μια πολύ μικρή βάση και ο αντίκτυπος στις πραγματικές πωλήσεις κρέατος παραμένει μικρός, η ανάπτυξη υποκατάστατων κρέατος θα είναι σίγουρα σε συνεχή αύξηση, τόσο στη Γερμανία όσο και σε άλλες ανεπτυγμένες αγορές. Οι Γερμανοί καταναλωτές αναμένεται να διατηρήσουν για κάποιο καιρό ακόμα την κρεατοφαγική τους συμπεριφορά, αλλά με την συνεχιζόμενη έρευνα και ανάπτυξη, τα υποκατάστατα κρέατος αναμένεται να βελτιωθούν περαιτέρω και να γίνουν πιο ποικίλα, τόσο στη γεύση όσο και στην υφή. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν σίγουρα να αποδειχθούν έγκυρες εναλλακτικές λύσεις για τους καταναλωτές, οι οποίοι – ανεξάρτητα από τους λόγους τους – θέλουν να μειώσουν μακροπρόθεσμα την κατανάλωση κρέατος.

ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ ΚΡΕΑΤΟΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ
VEGAN CELEBRITIES
The Game Changers

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μενού
error: Content is protected !!