9 τροφές που μας κάνουν ευτυχισμένους

9 τροφές που μας κάνουν ευτυχισμένους

Δεν θα ήταν πραγματικά υπέροχο, αν το φαγητό μπορούσε να μας κάνει πιο χαρούμενους, ήρεμους και υγιείς; Ε λοιπόν, η φύση έχει προνοήσει και για αυτό!!!

Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι ορισμένες φυτικής προέλευσης τροφές όχι μόνο μας κάνουν να νιώσουμε πιο ευτυχισμένοι και πιο χαλαροί, αλλά έχουν επίσης παρόμοιες επιδράσεις στο σώμα με αυτή της λήψης συνταγογραφούμενων φαρμάκων αντικαταθλιπτικών, κατά του άγχους και μυοχαλαρωτικών.

Οι παρακάτω 9 τροφές μας κάνουν χαρούμενους, βελτιώνουν τα επίπεδα ενέργειας, προάγουν την ηρεμία, την νεότητα και ακόμη και ενισχύουν τη μνήμη και τη γνωστική λειτουργία

1. Αβοκάντο

Η τρυπτοφάνη, ένα απαραίτητο αμινοξύ που χρησιμοποιείται από τον εγκέφαλο για την παραγωγή σεροτονίνης – η καλή αίσθηση του νευροδιαβιβαστή του κεντρικού νευρικού συστήματος – είναι άφθονη σε αυτόν τον καρπό. Χαμηλά επίπεδα σεροτονίνης συνδέονται με την κατάθλιψη. H σεροτονίνη αποκαλείται το “χάπι της ευτυχίας”, επειδή συμβάλλει στην ευεξία και στην ευτυχία. Τα αβοκάντο είναι επίσης ευεργετικά για το δέρμα, τα μαλλιά και τα νύχια.

2. Μούρα

Τα βακκίνια, τα σμέουρα και οι φράουλες έχουν τις θρεπτικές ουσίες ανθοκυανιδίνες και ανθοκυανίνες που βοηθούν στη μείωση της κατάθλιψης και του στρες.

3. Μαύρη σοκολάτα

Αυτό το αγαπημένο γλυκό έχει υψηλή περιεκτικότητα σε μαγνήσιο που βοηθά στη μείωση του άγχους και ηρεμεί τους μύες. Η μαύρη σοκολάτα περιέχει επίσης φαινυλαιθυλαμίνη (PEA), τη χημική ουσία που δημιουργείται από τον εγκέφαλο όταν νιώθουμε ερωτευμένοι. Το PEA προωθεί την απελευθέρωση ενδορφινών από τον εγκέφαλο. Γι ‘αυτό η κατανάλωση σοκολάτας μας κάνει να νιώθουμε πιο ευτυχισμένοι!

4. Πράσινο τσάι

Ενώ το τσάι θεωρείται από την αρχαιότητα ως ένα χαλαρωτικό ποτό, το πράσινο τσάι είναι γεμάτο με θεανίνη, η οποία είναι γνωστό ότι μειώνει το άγχος και αυξάνει τη διάθεση. Για να έχετε τα μέγιστα οφέλη, χρησιμοποιήστε ιαπωνικό πράσινο τσάι υψηλής ποιότητας.

5. Σπανάκι

Περιέχει υψηλές ποσότητες φυλλικού οξέος, για αυτό και το σπανάκι είναι γνωστό για τα οφέλη του όσον αφορά την ανεβαστική διάθεση. Το φυλλικό οξύ ή βιταμίνη Β9 βοηθά στη δημιουργία νέων κυττάρων, ενώ η έλλειψή του έχει συνδεθεί στενά με την εκδήλωση της κατάθλιψης κι αυτό γιατί εμπλέκεται στη σύνθεση της σεροτονίνης –όπως και η «συγγενική» της βιταμίνη Β3. Σημαντική περιεκτικότητα σε φυλλικό οξύ έχουν επίσης οι φακές, , τα σπαράγγια και οι ηλιόσποροι.

6. Σέσκουλα

Πλούσια σε μαγνήσιο, αυτό το φυλλώδες πράσινο λαχανικό είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για τις γυναίκες βοηθώντας τες να διαχειριστούν καλύτερα το άγχος, να βελτιώσουν την ποιότητα του ύπνου και να ανακουφίσουν τα συμπτώματα του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου.

7. Ντομάτες

Το λυκοπένιο – ένα αντιοξειδωτικό που βρίσκεται στις ντομάτες – καταπολεμά τη φλεγμονή στον εγκέφαλο που συνδέεται με σοβαρά συμπτώματα κατάθλιψης. Επειδή το λυκοπένιο είναι λιποδιαλυτό, φάτε ντομάτες με λίγο ελαιόλαδο. Αυτό βοηθά το σώμα να απορροφήσει το λυκοπένιο.

8. Καρύδια

Τα καρύδια θεωρούνται ιδανικά για βελτίωση της διάθεσης, καθότι είναι γεμάτα με βιταμίνες Β. Βοηθούν στη διατήρηση της ισορροπίας της διάθεσης, στην καταπολέμηση της κόπωσης, του άγχους, του στρες, της έντασης και της ευερεθιστότητας. Επιπλέον, τα καρύδια είναι πλούσια σε Ωμέγα-3 λιπαρά που βοηθούν τον εγκέφαλο να λειτουργεί σωστά και να αποτρέπει την κατάθλιψη.

9. Καρπούζι

Δεν υπάρχουν πολλά τρόφιμα που σε κάνουν ευτυχισμένο, όσο το καρπούζι. Είναι καλό για τον εγκέφαλο χάρη στο λυκοπένιο, το ίδιο συστατικό που είναι υπεύθυνο και για το υπέροχο κόκκινο χρώμα. Το καρπούζι αποτρέπει επίσης τη συσσώρευση ιντερλευκίνης-6, η οποία συνδέθηκε από επιστήμονες με ανάπτυξη κατάθλιψης. Το καρπούζι είναι επίσης μια καλή επιλογή, επειδή αποτρέπει τη γήρανση του δέρματος, διατηρώντας έτσι τη νεότητά και ζωντάνια!!!

Εκατοντάδες εργαζόμενοι σε σφαγείο θετικοί στον κορωνοϊό στη Γερμανία
Κεσαδίγιας (Quesadillas) με Μανιτάρια Σωτέ και Αβοκάντο

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μενού
error: Content is protected !!