10 τροφές που μας βοηθούν να μείνουμε ενυδατωμένοι τις ζεστές ημέρες

10 τροφές που μας βοηθούν να μείνουμε ενυδατωμένοι τις ζεστές ημέρες

Οι άνθρωποι αποτελούμαστε σχεδόν από 60% νερό. Η ενυδάτωση του σώματος είναι ο κορυφαίος ίσως παράγοντας υγείας μαζί με τη σωστή θρέψη. Για αυτό είναι σημαντικό τις ζεστές ημέρες να συμπεριλαμβάνουμε τις παρακάτω 10 τροφές που μας κρατούν δροσερούς και ενυδατωμένους, είτε λόγω της περιεκτικότητάς τους σε νερό, είτε λόγω των αναζωογονητικών, δροσιστικών εφέ τους.

  1. Ντομάτες

Οι κόκκινες ντομάτες είναι 94% νερό ενώ η πράσινη ποικιλία είναι περίπου 93%. Νόστιμες σε σαλάτα, σάντουιτς, κρύες σούπες ή και smoothie , είναι εύκολο να τις συμπεριλάβουμε στη καθημερινή μας διατροφή.

  1. Φυλλώδη Λαχανικά

Τα σκούρα φυλλώδη λαχανικά αποτελούνται κατά 80 – 95 τοις εκατό από νερό, γεγονός που τα καθιστά πολύ εύκολο να αφομοιωθούν από τον οργανισμό μας. Αυτό σημαίνει ότι περνούν γρήγορα από το πεπτικό σύστημα, δίνοντας μια αίσθηση ψύξης στο σώμα.

  1. Πεπόνι

Το δροσερό πεπόνι σβήνει ακόμη και την πιο έντονη δίψα. Ένα κομμάτι πεπόνι προσφέρει μια υπέροχη, αναζωογονητική εμπειρία. Το πεπόνι έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε νερό (95%) κ αποτελεί ένα εξαιρετικά δροσερό φαγητό.

  1. Σέλινο

Αν και δεν είναι αλήθεια ότι το σέλινο είναι τροφή μηδενικών θερμίδων, αυτό το γευστικό λαχανικό είναι 95% νερό. Επιπλέον, ένα φλιτζάνι ψιλοκομμένο σέλινο έχει μόνο 16 θερμίδες! Μπορείτε να φτιάξετε χυμούς, smoothies ή και μια δροσερή σαλάτα με σέλινο!

  1. Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι γνωστό ως έξυπνος υδατάνθρακας και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που βοηθά στην πέψη, διατηρεί χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα και αποτρέπει τη δυσκοιλιότητα. Αυτό το λαχανικό αν και φαίνεται πυκνό, στην πραγματικότητα είναι 91% νερό. Η αγαπημένη των βίγκαν πράσινη επιλογή μπορεί να ενσωματωθεί σε πολλά φαγητά.

  1. Σούπα

Η σούπα μας θυμίζει αυτόματα μια κρύα, χειμωνιάτικη μέρα. Ωστόσο, οι συνταγές με υψηλή περιεκτικότητα σε υγρά βοηθούν στα επίπεδα ενυδάτωσης και επιλέγοντας μια ελαφρύτερη σούπα λαχανικών παρά μια βαριά σούπα, μετατρέπει τη χειμερινή επιλογή φαγητού σε μια πιο κατάλληλη εποχιακή επιλογή. Και αν δεν θέλουμε τη σούπα μας ζεστή, υπάρχουν πολλές πεντανόστιμες semifreddo ή και κρύες raw vegan σούπες!

  1. Μούρα

Οι φράουλες, τα βατόμουρα, τα σμέουρα και τα βακκίνια είναι όλα πολύ αλκαλικά. Σύμφωνα με την παραδοσιακή κινεζική ιατρική, θεωρούνται φρούτα γιν και παράγουν μια κρύα ενέργεια στο σώμα.

  1. Γάλα καρύδας και νερό καρύδας

Το γάλα και το νερό καρύδας περιέχουν σημαντικά θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στην ενυδάτωση, πράγμα που σημαίνει ότι και τα δύο δεν είναι μόνο νόστιμα αλλά και γεμάτα οφέλη για την υγεία. Πολλές συνταγές περιλαμβάνουν γάλα καρύδας, καθώς είναι ένα εξαιρετικό και νόστιμο συστατικό.

  1. Αγγούρια

Τα αγγούρια είναι ένα υπέροχο λαχανικό για τις ζεστές μέρες καθώς περιέχουν πολύ νερό για να μας κρατήσουν δροσερούς. Συγκεκριμένα  τα αγγούρια είναι 95% νερό. Φτιάξτε τον τέλειο πράσινο χυμό ή smoothie, απολαύστε τα σε σαλάτα ή και απλώς ως σνακ μεταξύ των γευμάτων.

  1. Μέντα

Υπάρχει ένας λόγος για τον οποίο η μέντα είναι μια από τις πιο προτιμώμενες γεύσεις καραμέλaς κατά τους ζεστούς καλοκαιρινούς μήνες. Η μενθόλη είναι ο “ένοχος” για την έντονη επιθυμία σας για αυτή. Αυτή η ένωση που υπάρχει στη μέντα εξαπατά έναν υποδοχέα πρωτεΐνης στον εγκέφαλό σας που ονομάζεται TRPM8 να σκεφτεί ότι το φαγητό είναι κρύο. Προσθέστε λοιπόν μέντα σε χυμούς, smoothie, σαλάτες ή απλώς μασήστε μερικά φρέσκα φύλλα μέντας.

Πίτα με μαριναρισμένο τόφου, σαλάτα και σως αβοκάντο
Νέα μελέτη: Οι βίγκαν ξεπερνούν τους παμφάγους σε δοκιμές αντοχής και σωματικής άσκησης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μενού
error: Content is protected !!