
Ο βιγκανισμός είναι το πιο δημοφιλές θέμα της συζήτησης μεταξύ δύο δισεκατομμυρίων κοινωνικών αλληλεπιδράσεων, σύμφωνα με έκθεση της εταιρείας τεχνητής νοημοσύνης Tastewise.
Η πλατφόρμα της Tastewise αναλύει δισεκατομμύρια δεδομένων που συλλέγουν από την βιομηχανία τροφίμων – συμπεριλαμβανομένων μενού, reviews, συνταγών και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Βάση των στοιχείων που συλλέγει και αναλύει, παρέχει πληροφορίες σε εστιατόρια, ομάδες catering και εταιρείες παραγωγής τροφίμων. Καταγράφοντας την καινοτομία των τροφίμων σε πραγματικό χρόνο, η Tastewise παρουσιάζει τις κυρίαρχες τάσεις και προτείνει γεύματα που θα ταιριάζουν και εξυπηρετούν τις τάσεις αυτές.
Πρόσφατη έκθεση της Tastewise
Σε μια πρόσφατη έκθεση που είχε ως στόχο την πρόβλεψη των τάσεων αειφορίας στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών, η Tastewise ανέλυσε πάνω από δύο δισεκατομμύρια κοινωνικές αλληλεπιδράσεις, περισσότερες από τρία εκατομμύρια ηλεκτρονικές συνταγές και μια βάση δεδομένων των μενού 247 εστιατορίων.
Η έκθεση αποκάλυψε ότι 23% περισσότεροι καταναλωτές, από πέρυσι, δίνουν προτεραιότητα στις επιλογές βιώσιμης διατροφής, με την vegan διατροφή να είναι η κυρίαρχη βιώσιμη επιλογή. Οι ειδικοί της Tastewise πρόβλεψαν επίσης ότι η τάση και η αύξηση του βιγκανισμού θα συνεχιστεί ακόμα περισσότερο τα επόμενα χρόνια.
Επιπλέον, βάση της έκθεσης, το 39% των καταναλωτών επικεντρώνεται περισσότερο στα οφέλη για την υγεία από ό, τι στο περιβάλλον. Αν και υπάρχει μια αύξηση της συνειδητοποίησης των ευρύτερων επιπτώσεων ενός τρόπου ζωής προς το περιβάλλον, οι καταναλωτές δεν κάνουν συχνά τη σύνδεση μεταξύ της κλιματικής αλλαγής και της κτηνοτροφίας, η οποία είναι η κύρια αιτία των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, της μόλυνσης των υδάτων, της αποψίλωσης των δασών και πολλών άλλων περιβαλλοντικών καταστροφών.