Πράσινες Vegan Κρέπες με Αβοκάντο και Λαχανικά (χωρίς γλουτένη)

Πράσινες vegan Κρέπες με Αβοκάντο και Λαχανικά χωρίς γλουτένη

Πράσινες Κρέπες με Αβοκάντο και Λαχανικά

(Vegan – Νηστίσιμες – Gluten Free)

Μερίδες 4 κρέπες

ΥΛΙΚΑ

Για τις Κρέπες

  • 100 γραμμάρια (1 φλιτζάνι) Ρεβυθάλευρο
  • 300 ml (1 φλιτζάνι + 3 κουταλιές της σούπας) Νερό
  • 1 πρέζα Αλάτι
  • 2 χούφτες Μαϊντανό και Βασιλικό (ή όποιο άλλο φρέσκο βότανο της αρεσκείας σας)
  • Λάδι καρύδας, για το τηγάνισμα

Για την Γέμιση

  • 2 Αβοκάντο (σε φέτες ή αλοιφή)
  • 2 κ.σ. Vegan Πέστο
  • Μαρούλι ή Σπανάκι, καλά πλυμένο, στεγνωμένο, κομμένο ή χωρισμένο σε φυλλαράκια
  • Λάχανο, ψιλοκομμένο
  • Ντοματίνια, ψιλοκομμένα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

  • Ανακατεύουμε το ρεβυθάλευρο, το νερό, το αλάτι και τα βότανα σε ένα μπλέντερ. Αφήνουμε να ξεκουραστεί το μείγμα για περίπου 1 ώρα (ή μέχρι 48 ώρες σε σφραγισμένο βάζο στο ψυγείο).
  • Ζεσταίνουμε το λάδι καρύδας σε ένα τηγάνι αντικολλητικό σε μέτρια φωτιά.
  • Προσθέτουμε ένα λεπτό στρώμα ζύμης, περιστρέφουμε το τηγάνι και βεβαιωνόμαστε ότι είναι ομοιόμορφα κατανεμημένη η ζύμη. Περιμένουμε 30-60 δευτερόλεπτα για να στερεοποιηθεί η ζύμη της κρέπας και να αρχίσουν να εμφανίζονται φυσαλίδες.
  • Ελέγχουμε προσεκτικά τις άκρες ώστε να βεβαιωθούμε ότι έχει γίνει και στη συνέχεια ανασηκώνουμε την κρέπα και την γυρίζουμε και από την άλλη πλευρά με την βοήθεια μιας σπάτουλας ή ενός πιάτου.
  • Επαναλαμβάνουμε την ίδια διαδικασία και για τις υπόλοιπες vegan κρέπες.
  • Προσθέτουμε την γέμιση και απολαμβάνουμε!
Πράσινες vegan Κρέπες με Αβοκάντο και Λαχανικά χωρίς γλουτένη

Περισσότερες Vegan Συνταγές

Σούπα με Kαρύδα, Tζίντζερ και Kαρότο – ενισχυτική για το ανοσοποιητικό σύστημα
Δυναμωτική Σαλάτα με Ρεβύθια και γεύση Μεσογείου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μενού
error: Content is protected !!