Γλυκό Smoothie με Πεπόνι και Kale

Γλυκό smoothie με Πεπόνι και Kale vegan

Αυτό το αναζωογονητικό και ενυδατικό γλυκό smoothie με Πεπόνι και Kale είναι ιδανικό για τόνωση. Είναι επίσης ιδανικό για τους λάτρεις της γλυκιάς γεύσης.

Χρόνος προετοιμασίας: 10 λεπτά

Ποσότητα: 2 μερίδες

ΥΛΙΚΑ

  • 2 φλιτζάνια ώριμο Πεπόνι, ξεφλουδισμένο και ψιλοκομμένο
  • 1 φλιτζάνι Kale
  • 1 μέτρια ώριμη Μπανάνα
  • 1 κ.γ. Σπόρους Chia
  • 2 φλιτζάνια Γάλα Αμυγδάλου με γεύση Βανίλιας
  • Πάγο (προαιρετικά)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε ένα μπλέντερ, συνδυάστε όλα τα υλικά και ανακατέψτε μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα. Σερβίρετε αμέσως.

*Εάν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε το απλό γάλα αμυγδάλου για αυτήν τη συνταγή, προσθέστε 1/4 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας για να πάρετε τη σωστή γεύση.

Θρεπτική Αξία Smoothie

Πεπόνι

ΠΕΠΟΝΙ ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ_ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ

Το πεπόνι με το έντονο άρωμα, τη γλυκιά του γεύση και το χρυσαφί χρώμα είναι ένα από τα πιο δημοφιλή καλοκαιρινά φρούτα. Είναι πολύ χαμηλό σε θερμιδική αξία με τα 100γρ να περιέχουν μόλις 34 θερμίδες. Από την άλλη μεριά, είναι πολύ πλούσιο σε βιταμίνες Α, C, B6 και νιασίνη, θειαμίνη, παντοθενικό οξύ, κάλιο και μαγγάνιο. Περιέχει σε μικρότερες ποσότητες και ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο και φώσφορο.

Η βιταμίνη Α κάνει καλό στην όραση μας αλλά και στο δέρμα μας. Επίσης, το πεπόνι περιέχει β-καροτένια, λουτεΐνη, ζεαξανθίνη και κρυπτοξανθίνη, δηλαδή αντιοξειδωτικές ουσίες που προστατεύουν τα κύτταρα και τον οργανισμό από τη βλαβερή δράση των ελεύθερων ριζών.

Η κατανάλωση πεπονιού λόγω της περιεκτικότητας του σε φυτικές ίνες αλλά και σε υγρασία βοηθάει στην κινητικότητα του εντέρου και στην καταπολέμηση της δυσκοιλιότητας. Όσον αφορά τους ηλεκτρολύτες, το πεπόνι περιέχει αρκετό κάλιο το οποίο είναι σημαντικό συστατικό των κυττάρων και των σωματικών υγρών και βοηθάει στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης και του καρδιακού ρυθμού. Επιπλέον, το κάλιο έχει διουρητική δράση και μπορεί να παρεμποδίσει την κακή χοληστερόλη (LDL) να υποστεί χημικές μεταβολές που προκαλούν προβλήματα στον οργανισμό.

Το πεπόνι περιέχει ακόμη βιταμίνη Β6, η οποία συμβάλλει στη σύνθεση των νευροδιαβιβαστών του εγκεφάλου και συντελεί στην καλύτερη πνευματική και ψυχολογική υγεία και φυλλικό οξύ, που έχει σημαντικότατη συνεισφορά στην παραγωγή ενέργειας στον οργανισμό μας. Επιπλέον, τα πεπόνια έχουν ένα αντιπηκτικό χημικό, την αδενοσίνη, που υπάρχει επίσης στα κρεμμύδια, το σκόρδο και τα μανιτάρια. Η ουσία αυτή βοηθά στην αραίωση του αίματος, ελαττώνοντας τις πιθανότητες καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών επεισοδίων.

Τέλος, οι σπόροι του πεπονιού περιέχουν ω-3 λιπαρά σε μορφή α-λινολενικού οξέως.

Μπανάνες

Smoothie Μήλο Μπανάνα Κανέλα_vegan μπανάνα

Ένα από τα πλέον θρεπτικά φρούτα, αφού περιέχει σχεδόν τα πάντα: ­­ ίνες, αντιοξειδωτικά στοιχεία, βιταμίνες Β χρήσιμες για τον μεταβολισμό, βιταμίνη Ε, ασβέστιο, σελήνιο, ψευδάργυρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο και φώσφορο.

Η κατανάλωση μπανάνας μετά από προπόνηση συντελεί στην ανάπλαση των μυών, ενώ επηρεάζει θετικά και την διάθεση μας. Η βιταμίνη C που περιέχει, συμβάλλει στην αποφυγή ανάπτυξης ελεύθερων ριζών και στην μείωση εκφυλισμού των κυττάρων.

Μελέτες έχουν αποδείξει, ότι εάν συμπεριλάβουμε μια μέτρια μπανάνα στο πρωινό μας, ενισχύεται η δύναμη του εγκεφάλου και της μνήμης. Αυτό συμβαίνει λόγω της τρυπτοφάνης, ενός αμινοξέος, το οποίο παίζει σημαντικό ρόλο στην λειτουργία του εγκεφάλου, βοηθάει στην διαδικασία της μάθησης και μειώνει τις περιπτώσεις διάσπασης προσοχής.

Ο καλύτερος τρόπος για να μειωθεί ο κίνδυνος εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων και ταυτόχρονα να βελτιωθεί η υγεία της καρδιάς, είναι με την ενίσχυση των ποσοστών του καλίου στη διατροφή μας και την μείωση του νατρίου. Γι’ αυτόν τον λόγο, η μπανάνα είναι το κατάλληλο φρούτο για να επιλέξετε.

Επιπλέον, περιέχει φυτικές ίνες, βιταμίνη C και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες υποστηρίζουν την καλύτερη λειτουργία της καρδιάς. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά τα οφέλη την κατανάλωσης μπανάνας προλαμβάνει τον διαβήτη, μειώνει την αρτηριακή πίεση, συμβάλλει στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος, αποτρέπει από την κατάθλιψη, εξομαλύνει το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο.

Ο παχύς φλοιός καθιστά τον καρπό απολύτως καθαρό και ασφαλή. Είναι πιο ωφέλιμες όταν έχουν ωριμάσει.

Kale

KALE_ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ_ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ

Kale – AKA το χρυσό παιδί του σημερινού μαγειρικού κόσμου. Το Kale είναι πολύ πλούσιο σε καροτίνες και χλωροφύλλη (που έχει τόσες πολλές εξαιρετικές ιδιότητες στην επούλωση, τον καθαρισμό και την αποτοξίνωση του σώματος. Το Kale είναι μέλος της οικογένειας λάχανων και παρουσιάζει πολλές αντικαρκινικές ιδιότητες. Είναι επίσης πλούσιο σε ασβέστιο, φώσφορο και βιταμίνες Α και C. Είναι μια εξαιρετική προσθήκη σε οποιονδήποτε χυμό ή smoothie.

Σπόροι Chia

Smoothie-με-Ροδάκινο-και-Βρώμη_chia vegan

Οι ξηροί σπόροι chia περιέχουν υδατάνθρακες και πρωτεΐνες. Είναι μια πλούσια πηγή βιταμινών Β, θειαμίνης και νιασίνης και μια μέτρια πηγή ριβοφλαβίνης και φυλλικού οξέος. Περιέχουν επίσης διατροφικά μέταλλα, όπως ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, μαγγάνιο, φώσφορο και ψευδάργυρο. Τα λιπαρά οξέα των chia σπόρων είναι κυρίως ακόρεστα, με το λινελαϊκό οξύ και το λινολενικό οξύ ως τα κύρια.

Γάλα αμυγδάλου

Smoothie Μήλο Μπανάνα Κανέλα_vegan γάλα αμυγδάλου

Το χωρίς προσθήκη ζάχαρης γάλα αμυγδάλου είναι η χαμηλότερη σε θερμίδες επιλογή στην αγορά φυτικών γαλάτων με μόλις 30 θερμίδες ανά φλιτζάνι αλλά στερείται πρωτεΐνης με μόνο 1 γραμμάριο ανά φλιτζάνι. Τα περισσότερα εμπλουτίζονται με ασβέστιο, κάλιο και βιταμίνες Α, D και Ε.

Περισσότερες Vegan Συνταγές

Vegan Διατροφή: διατροφικοί συνδυασμοί για μέγιστη απορρόφηση βιταμινών
Νέο στέλεχος της γρίπης που έχει τη δυνατότητα να γίνει πανδημία εντοπίστηκε στην Κίνα

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μενού
error: Content is protected !!