22 οφέλη για την υγεία που προσφέρουν τα Smoothies

23 οφέλη για την υγεία που προσφέρουν τα Smoothies

22 οφέλη για την υγεία που προσφέρουν τα Smoothies

Βοηθούν στην απώλεια σωματικού βάρους

Τα Smoothies μπορούν να μας βοηθήσουν να χάσουμε το υπερβολικό σωματικό βάρος χωρίς να παραλείψουμε οποιοδήποτε γεύμα. Τα φρούτα, τα λαχανικά, οι καρποί και τα φυτικά γάλατα που χρησιμοποιούνται συχνά για την παρασκευή smoothies χρησιμεύουν ως άριστοι σύντροφοι για να μας κρατήσουν υγιείς και να αισθανόμαστε γεμάτοι. Τα ένζυμα που υπάρχουν σε διάφορα φρούτα βοηθούν στη διάλυση του σωματικού λίπους και στην εκκαθάριση του κυκλοφορικού συστήματος.

Αποτρέπουν την Αφυδάτωση

Το νερό είναι το πιο άφθονο πράγμα τόσο στη γη όσο και στο σώμα σας. Περίπου το 70% του σώματός μας είναι νερό. Έχοντας smoothies μαζί με το πρωινό είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναπληρώσουμε την απώλεια νερού στο σώμα μας.

Μας κάνουν να αισθανθούμε πλήρης

Οι άνθρωποι που προσπαθούν να χάσουν βάρος συχνά παραλείπουν το πρωινό γεύμα και καταλήγουν να τρώνε σνακ σε μεγαλύτερες ποσότητες μεταξύ των γευμάτων. Για να αποφευχθεί αυτό, οι ειδικοί συμβουλεύουν να πίνουμε smoothies, ώστε να μένουμε χορτάτοι για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Βοηθούν στην Πέψη

Τα πράσινα smoothies, που περιέχουν πολλά πράσινα φυλλώδη λαχανικά, προσφέρουν βασικές βιταμίνες και μέταλλα και βοηθούν στην πέψη. Οι ίνες που παρέχονται από αυτά, πολλαπλασιάζουν τα οφέλη ενός δυναμωτικού γεύματος.

Αποτελούν σημαντική πηγή Αντιοξειδωτικών

Το πράσινο τσάι, είναι μια δημοφιλής πηγή αντιοξειδωτικών. Μπορούμε να προσθέσουμε σκόνη πράσινου τσαγιού matcha για να κάνουμε τα smoothies μας πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Τα αντιοξειδωτικά μας βοηθούν στην πρόληψη πολλών ασθενειών. Τα σταφύλια, τα εσπεριδοειδή, τα μούρα και οι γλυκοπατάτες, για παράδειγμα, είναι σημαντικές φυσικές πηγές αντιοξειδωτικών.

Ενισχύουν το Ανοσοποιητικό Σύστημα

Η ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος αναφέρεται στην ικανότητα του οργανισμού μας να καταπολεμά παθογόνα μικρόβια και ασθένειες. Το ανοσοποιητικό μας σύστημα εκφυλίζεται εξαιτίας πολλών λόγων. Η παρασκευή smoothies από συστατικά που περιέχουν θρεπτικά συστατικά όπως η βήτα-καροτίνη συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Βοηθούν στις διαταραχές Ύπνου

Οι άνθρωποι που ανήκουν σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν συχνά προβλήματα που συνδέονται με την έλλειψη ύπνου και την αϋπνία. Ένα υγιεινό smoothie από μπανάνες, ακτινίδια και βρώμη, παρέχει ασβέστιο και μαγνήσιο σε καλές ποσότητες. Αυτό βοηθά στη διατήρηση υγιούς ύπνου.

Βελτιώνουν το Δέρμα

Tα τρόφιμα που περιέχουν καροτενοειδή, όπως το μάνγκο και η κολοκύθα, είναι εξαιρετικά ευεργετικά για την επιδερμίδα. Ως εκ τούτου, τα smoothies που περιέχουν αυτά τα συστατικά μας βοηθούν να κρατήσουμε λαμπερή επιδερμίδα.

Παρέχουν τα πλεονεκτήματα των υγρών τροφών

Οι ειδικοί σε θέματα υγείας και διατροφής σε όλο τον κόσμο προτείνουν την κατανάλωση υγρών τροφών για καλύτερη πέψη. Τα smoothies που περιέχουν αναμειγμένα φρούτα ή λαχανικά σε υγρή μορφή διευκολύνουν σημαντικά την διαδικασία της πέψης.

Αποτοξινώνουν το Σώμα

Τρόφιμα όπως το σκόρδο, η παπάγια και τα τεύτλα βοηθούν να καθαρίσουμε το αίμα μας και να απαλλαγούμε από αρκετές τοξίνες που συσσωρεύονται στους ιστούς του οργανισμού μας. Έτσι, για να έχουμε ένα αποτοξινωμένο και υγιές σώμα θα πρέπει να συμπεριλάβουμε αποτοξινωτικά smoothies στην καθημερινή διατροφή μας.

Ενισχύουν τον Εγκέφαλο

Είναι προφανές ότι ορισμένα φρούτα και λαχανικά αυξάνουν την εγκεφαλική δύναμη και ενισχύουν τη μνήμη. Η ψυχική εγρήγορση και η συγκέντρωση ενισχύεται σημαντικά από συστατικά όπως η καρύδα που είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Smoothies με αυτά τα συστατικά βοηθούν τον εγκέφαλο να εργάζεται γρηγορότερα.

Ελέγχουν τις μεταβολές της Διάθεσης

Τα βιολογικά φρούτα και τα λαχανικά χρησιμεύουν ως άριστοι σύμμαχοι κατά του στρες. Τα smoothies από φρέσκα συστατικά μας ανακουφίζουν από το στρες και μας βοηθούν να είμαστε πιο ευτυχισμένοι και πιο υγιείς.

Καταπολεμούν την Κατάθλιψη

Τα ωμά λαχανικά και τα φρούτα που είναι πλούσια σε φυλλικό οξύ, όπως το μπρόκολο, το σπανάκι και οι μπανάνες, βοηθούν στην αντιμετώπιση και την αποφυγή της κατάθλιψης. Οι ασθενείς που πάσχουν από κατάθλιψη συνιστάται να πίνουν υγιεινά και πλούσια smoothies σε καθημερινή βάση.

Παρέχουν Ασβέστιο

Η πρόσληψη ασβεστίου στη σωστή ποσότητα είναι απαραίτητη για την υγεία των οστών και των δοντιών. Επιπλέον, μπορεί να επηρεάσει την ανάπτυξη των τριχών και την καρδιακή λειτουργία. Smoothies που παρασκευάζονται με σπανάκι ή με γάλατα φυτικής προέλευσης ενισχυμένα με ασβέστιο, χρησιμεύουν ως σημαντικές πηγές ασβεστίου για το σώμα.

Ελέγχουν την ανάπτυξη καρκινογόνων παραγόντων

Η ανάπτυξη παραγόντων που προκαλούν καρκίνο μπορεί να αποφευχθεί ελέγχοντας την ανάπτυξη ελεύθερων ριζών στο σώμα. Φρούτα όπως οι φράουλες, τα βατόμουρα και τα σταφύλια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά που αναστέλλουν την ανάπτυξη των ελεύθερων ριζών που μπορεί να προκαλέσουν καρκίνο.

Παρέχουν μια καλή ποσότητα ινών

Το πιο συνηθισμένο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν σήμερα οι άνθρωποι σχετίζεται με τα έντερα. Μια καλή ποσότητα ινώδους τροφής είναι απαραίτητη για τη ρύθμιση του συστήματος αποβολής, έτσι ώστε να μπορούμε να απολαύσουμε την ζωή χωρίς να ανησυχούμε για την υγεία μας. Τα smoothies με πολλά φρούτα ή λαχανικά συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία του εντέρου μας.

Βελτιώνουν την υγεία των οστών

Το ασβέστιο, η βιταμίνη D3 και η βιταμίνη Κ είναι θρεπτικά συστατικά που βελτιώνουν την υγεία των οστών. Για αυτό είναι καλό να επιλέγουμε smoothies πλούσια σε αυτά τα θρεπτικά συστατικά, όπως για παράδειγμα smoothies που περιέχουν ως κύρια συστατικά σπανάκι, πράσινα λαχανικά και εσπεριδοειδή .

Αποτρέπουν τις Καρδιακές Διαταραχές

Η στεφανιαία νόσος και οι ασθένειες που σχετίζονται με την καρδιά απαιτούν διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά μαζί με κατάλληλη ιατρική επίβλεψη. Smoothies που περιέχουν τροφές χωρίς λιπαρά, όπως βρώμη και λεμόνι, και που συνοδεύονται από τακτική άσκηση είναι το κλειδί για τους ασθενείς που επιθυμούν να αποφύγουν τις καρδιακές διαταραχές.

Διατηρούν τα επίπεδα Σακχάρου ύπο έλεγχο

Το υψηλό σάκχαρο στο αίμα και ο διαβήτης είναι οι πιο κοινές ασθένειες που ενοχλούν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο λόγω του τρόπου ζωής που ακολουθούν. Οι άνθρωποι που δεν έχουν ισορροπημένα επίπεδα σακχάρου στο αίμα τους είναι επιρρεπείς σε αρκετές επιπλοκές. Έτσι, τα smoothies που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά αλλά χαμηλά σε θερμίδες μπορούν να κάνουν τα πράγματα ευκολότερα. Smoothies με φρέσκα φρούτα και λαχανικά είναι η κατάλληλη επιλογή, καθώς μας κάνουν να νιώθουμε πλήρεις και χορτάτοι χωρίς να αυξήσουμε τη λήψη τροφών και τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Μειώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης Καρκίνου

Αρκετές έρευνες που δημοσιεύονται σε όλο τον κόσμο, αποδεικνύουν ότι τροφές όπως το λάχανο, το μπρόκολο και το κουνουπίδι είναι χρήσιμες στην καταπολέμηση του καρκίνου. Καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και έτσι αποτρέπουν τον καρκίνο. Smoothies από αυτά τα συστατικά έχουν αποδειχθεί πραγματικά χρήσιμα στην πρόληψη της ανάπτυξης καρκίνου.

Εξισορροπούν τις Ορμόνες

Οι ορμόνες παίζουν σημαντικό ρόλο στη ρύθμιση των καθημερινών λειτουργιών μας. Ωστόσο, οποιαδήποτε ανισορροπία στα αντίστοιχα επίπεδα μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρές επιπτώσεις. Επιπλέον, μια ορμονική ανισορροπία μπορεί να οδηγήσει σε πολλούς κινδύνους για την υγεία. Επομένως, για να διατηρήσουμε ομαλά τις ορμόνες μας, το μόνο που χρειαζόμαστε είναι ένα αναζωογονητικό smoothie της επιλογής μας.

Αποτελούν καλύτερη επιλογή από τον απλό χυμό

Τα smoothies είναι πάντα μια καλύτερη επιλογή από το χυμό όταν πρόκειται για οφέλη για την υγεία. Ο χυμός είναι συχνά απαλλαγμένος από τον πολτό φρούτων και λαχανικών, από ίνες και περιέχουν υψηλότερα επίπεδα σακχάρων, για αυτό είναι καλό να πίνουμε smoothies έναντι των χυμών.

Προτάσεις για Smoothies και Θρεπτική Αξία αυτών

Vegan Ριζότο με Σπανάκι και Πέστο Αρακά
Ποιοι υδατάνθρακες – δημητριακά είναι τα πιο θρεπτικά και ποια να αποφεύγουμε

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μενού
error: Content is protected !!